Saturday, May 19, 2007

Lazy Period

很久沒有在這裡寫網誌了,為什麼呢?不知怎的,我在這段時間好懶,什麼也不想做,好想寫,但又不想提筆,生活好無聊又苦悶.兩位姐姐稍後去旅行,我又沒得參予,更加有些鬱鬱不得志.總知,這幾個星期都無精打彩的!

這段期間想買些新衣服,因為穿的有些舊,而且有些悶,想買新的.而且近日想買些有牌子的也有些款式的,但是我有些嫌貴了一點吧.因為在DO工作,每天都要都要開袋,閂袋;是勞力和粗勞的工作,如果穿得太好,怕會浪費了.但有真的想對自己好一點.

總知,真的不知為什麼這段時期會這樣...

5 comments:

Anonymous said...

oh baby.........

待我回來陪你飲飲食食一番, 仲有偷聽器和整腸丸.....

你又不是無錢, 用在自己身上又怎會浪費呢! 機關算盡, 但唔開心, 慳來做咩呢!

立山黑部...我來了

Anonymous said...

We are back from Egypt. Let arrange a day out for crazy food, crazy drink, crazy shopping, crazy night, crazy......

Betsy said...

Ok Ok la....buy ONE T-shirt to you la.

Yan Yan the Pig Farmer said...

Baby Athanasius said, "Hey, why don't you come to Vancouver to see me?!"

Lazy Cora said...

To:
Anonymous, who are you?
Betsy, Only one-t-shirt...
little pig, no leave, no money..., Why you don't come to HK to see your GM?